divendres, 18 de maig del 2012

Melbourne i la Great Ocean Road

A Kangaloola vaig conèixer a l'Alice, una noia catalano-francesa-australiana, és a dir, francesa de pare català que viu a Melbourne des de fa quatre anys! Gràcies a ella la meva vista a Melbourne ha estat genial. M'ha acollit a casa seva i m'ha portat a les zones més interessants de la ciutat.

Centre de Melbourne
Platja de Santa Kilda


Des de Melbourne no em podia perdre la Great Ocean Road. Una carretera que discorre arran de costa durant aproximadament uns 240 km. El paisatge és espectacular!  La carretera va des de Torquay a Warrnambool, passant pel Otway National Park on es poden observar Koales en llibertat, els famosos 12 Apóstols situats al Port Cambel National Park, etc.

Els dostze Apóstols

La Great Ocean Road

View Great Ocean Road in a larger map

2 comentaris:

  1. Nina, espectaculars les fotos de blog i FB! Gràcies per compartir-ho! Besades fortes i segueix disfrutant!

    ResponElimina
  2. Hola xula!
    M'he estat mirant el teu blog, i està molt bé tot el que expliques. Se m'ha fet una mica curt (escriu-hi més!). Possiblement si tinguès Facebook estaria més al corrent del teu dia a dia. Mea culpa!
    Pel que sembla allargaràs l'estada una mica més dels tres mesos inicials que em vas comentar en un principi. És una bona senyal de l'experiència que estàs visquent i m'alegro que ho aprofitis!
    Cuida't molt nina i si això s'ho val, no tinguis pressa per tornar, que oportunitats per fer coses com les que fas, són comptades! Saber-les trobar (o provocar-les) imposa en un primer moment, però dèu valdre tan la pena!!!
    Molts ànims Bertona i una abraçada ben forta!

    ResponElimina